تپسي ناوگان خود را به اقلام بهداشتي تجهيز مي‌كند

۷۹ بازديد ۰ نظر

دميرچي تاكيد كرد: «با راه‌اندازي اين خط تماس، سفيران تپسي هم مي‌توانند اطلاعات مورد نياز خود را براي رعايت بهداشت فردي و نكات بهداشتي نظافت خودرو دريافت كنند. به محض شيوع بيماري كرونا در كشور، اقدامات اطلاع‌رساني و آموزشي به سفيران و مسافران تپسي از كانال‌هاي مختلف اطلاع‌رساني از جمله پيامك، پيام‌هاي داخل اپليكيشن و شبكه‌هاي اجتماعي آغاز شده است. علاوه بر اين، ظرفيت ويژه‌اي براي انجام غير حضوري تمامي خدمات تپسي به سفيران فراهم شده تا سفيران بتوانند بدون مراجعه حضوري، از طريق شماره تماس پشتيباني تپسي كارهاي خود را انجام دهند.»

منبع:

https://digiato.com/article/2020/03/09/%d8%aa%d9%be%d8%b3%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%88%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d8%aa%d8%ac%d9%87/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.