سئو يا SEO چيست؟ عمليات سئو دقيقا به چه معناست؟

۷۵ بازديد ۰ نظر

سئو SEO مخفف كلمه Search Engine Optimization مي باشد كه به طور كلي معني آن بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو مي باشد. به عنواني مي نا گفت كه سئو ،تمرين و تكرار مراحل بهبودسازي و ترقي بخشيدن يك وب سايت به قصد افزايش شمردن بازديدكنندگاني كه از طرف موتورهاي جستجو معرفي مي شوند است. 
گاهي اوقات سئو به سادگي براي برپايي اطمينان در مورد اينكه سايت

سئو چيست؟

شما ساختار مناسبي از نظر موتورهاي جستجو دارد مورد استفاده قرار مي گيرد. ولي درواقع گوگل اهميت بيشتري به تارنما هايي مي دهد كه سايت خويش را براي كاربر بهينه سازي كرده باشند.يعني اگر كاربري در سايت شما پرماسيدن بهتري داشته باشد و سررسيد بيشتري را بگذراند يك امتياز مثبت براي شما در نظر گرفته مي شود.
چگونه عدد يك در صفحه نتايج گوگل باشيم؟لازمه ي يك سئوي هدفمند و موثر رعايت سه بخش كلي در مراحل انجام اين كار مي باشد:
1. Technical SEO
2. On Page Seo
3. Off Page Seo
كه در پيوسته به انحصار مراحل اتمام هر كدام را به طور كلي وبا جزئيات كامل توضيح مي دهيم.
ويديوي تعليم سئو: 3 گام اصلي و مهم سئو و ترتيب آنها را در اين ويديو ببينيد:Video Player00:0010:54 چرا سئو در فروش تاثير فوق العاده اي دارد؟چرا مقاله اي جامع در مورد سئو مي نويسم؟
سئو تنها در باره موتورهاي جستجو نيست. سئو براي بهتر بودن سايت شما براي بازديدكنندگان نيز مي باشد. اين نوشتار آموزشي براي توصيف كردن تمام بخش هاي سئو طراحي شده است. در اين مقاله از كشف و توضيح دادن قوانين و واژگان (كلمه هاي كليدي) كه مايه برپايي شدامد (بازديد) مي شوند، تا ساخت يك موتور جستجوي پسنديده و كاربردي براي سايت و ايجاد لينك ها و بازاريابي هاي بي همتا و با ارزش به شما توضيح خواهم داد.
نگران نباشيد، اگر در اين مورد دچار سردرگمي شده ايد، فقط نيستيد.
سئو يعني: حال سايت ات خوب باشه
چرا وب سايت من به سئو بيچارگي دارد؟(10 دليل)بخش عظيم ترافيك اطلاعات در اينترنت بدست تبليغات معتبر موتورهاي جستجو صورت مي گيرد. معتبر ترين موتورهاي جستجو عبارت اند از گوگل، بينگ و ياهو اگرچه شبكه هاي اجتماعي گوناگون و مدل هاي ديگر شدامد اطلاعات نيز مي توانند براي سايت شما بازديدكننده برپايي كنند، ولي موتورهاي جستجو متد (روش) اصلي هدايت كاربران اغلب در اينترنت است. چه سايت شما ارائه دهنده محتوا، سرويس، فرآورده و اطلاعات باشد و چه در مورد هر چيز ديگري باشد، اين جستار كاملا تغيير ناپذير شده است.
از رقبا سبقت بگيريد.در صدر نتايج گوگل ديده شويد.مشتريان هدفمند را به سايت خويش هدايت كنيد.فروش خويش را چند برابر كنيد.هزينه ي سئو زياد پايين تر از تبليغات اينترنتي مي باشد.هزينه ي سئو قيمت كمتري نسبت به تبليغات گوگل دارد.ترافيك در سايت بالا مي رود.الكسا زير مي آيد.برند سازي انجام مي گيرد.اعضاي سايت شما زياد بالا مي رود.موتورهاي جستجو در منظور قرار دادن چيزي كه ملت از پيشنهادهاي شما به دنبالشان هستند بي همتا عمل مي كنند. درواقع موتورهاي جستجو راه هاي ارتباطي هستند كه اين قضيه را عملي مي كنند. اگر سايت شما توسط موتورهاي جستجو پيدا نمي شود يا محتواي سايت شما در ديتابيس هاي آنها پيمان نمي گيرد، به اين معنيست كه شما فرصت هاي شگفت انگيز حضور در موتورهاي جستجو كه در وب سايت هاي ديگر موجود است را از دست ديتا ايد. موارد جستجو شده، همان كلماتي كه كاربران آنها را در فرم جستجو تايپ مي كنند حائز اهميت بي اندازه اي مي باشند. تجربه اثر ديتا است كه شدامد موتورهاي جستجو مي تواند به يك موفقيت ساماندهي شده يا وارون منجر شود. اهداف يك تارنما مي تواند ارائه تبليغات ،درآمدزايي يا نمايش محصولاتي باشد كه همانند آن درهيچ شبكه بازاريابي ديگري نباشد.
سرمايه گذاري در سئو چه از لحاظ زماني و چه از لحاظ مادي، قادر است يك رتبه استثنائي در مقايسه با ساير گونه ها ماركتينگ ها و كسب و كارهاي پر رونق داشته باشد.
چرا موتورهاي جستجو نمي توانند سايت من را بدون سئو بسنجند؟موتورهاي جستجو هوشمند هستند، با وجود ترقي فراوان هنوز به توسعه احتياج دارند. موتورهاي جستجو همواره در حال تكاپو در جهت بهبود بخشيدن به تكنولوژي به هدف بررسي عميق تر در وب و بازخورد بهتر نتايج از كاربران هستند. اگرچه، محدوديت هايي نيز در شيوه عملكرد موتورهاي جستجو وجود دارد. در حالي كه سئوي درست مي تواند هزاران بازديد و توجه را به طرف شما هدايت كند، حركات اشتباه مي تواند سايت شما را از نتايج جستجوها به صورت عميق عقب انداخته و يا سايت شما را در جايي كه قابليت نگريستن ي آن در كمترين حد ممكن است دفن نمايد.
سئو و رباتهاي گوگل و الگوريتم هاي گوگل
به علاوه در پيمان دادن درونمايه در موتورهاي جستجو، سئو همچنين به پيشرفت و پيشرفت رتبه ها نيز كمك مي كند بنابراين آن درونمايه در جايي كه بيشتر مورد مطالعه جستجوگرهاست قرار مي گيرد. اينترنت در حال تبديل شدن به جايي براي چشم وهمچشمي هرچه اغلب است، و كمپاني هايي كه سئو را اتمام مي دهند داراي برتري و فايده اي قطعي در بين بازديدكنندگان و مصرف كنندگان خواهند بود.
آيا من مي توانم سئو را براي امور شخصي خودم كاربرد كنم؟دنياي سئو پيچيده است اما اغلب ملت مي توانند به راحتي اصول بنيادين و بنيادي آن را متوجه شوند. حتي خرده اي حقير از دانش و اخطار در اين زمينه مي تواند تفاوت هاي عظيمي به دنبال داشته باشد. به عنوان تقسيم اعظم، آموزش سئو مجاني بوده و در وب موجود است، به به اتفاق مقاله هاي آموزشي و راهنمائي همانند به همين مقاله. اين تعليم ها را با يك مقدار تمرين پيوسته تركيب كنيد لغايت در راه تبديل شدن به يك فرد چيره دست قدم بگذاريد.  با پروا به تعهد زماني، گرايش داشتن به يادگيري و چگونگي پيچيدگي وب سايت شما، شايد به اين انديشه افتاده باشيد كه شما بيچارگي به يك كارآزموده داريد لغايت چيزهاي مختلف را براي شما انجام دهد. گونه ها تمرينات سئو مي توانند متفاوت باشند. بعضي نياز به يك تمركز بسيار ويژه دارند، در حالي كه بقيه سررسيد بيشتر و طريق هاي عمومي تر دارند.بهينه سازي يك وب سايت براي موتورهاي جستجو مي تواند نيازمند جستجو در وسط بسياري از عناصر انحصاري باشد. خيلي از كسان شاغل در زمينه سئو خود را متمركز مي كنند تا جزوي از دامنه ي دنياي بهينه سازي و استراتژي هاي وب باشند. در اين مورد، بهتر است كه يك بينش و درك برپا از فرضيه هاي اصلي داشته باشيم.
اگر ميخواهيد فروش احسان داشته باشيد بايد سايت خويش را سئو كنيد:امروزه با توجه به ترقي علم و اينترنتي شدن خريد و فروش ، سئوي سايت بهترين و كارساز ترين گزينه براي سود و فروش اغلب است.زماني كه سايت شما سئو شده باشد يعني از نظر موتور هاي جستجو سايت احسان شناخته شود و در بالاترين رتبه درجستجوي گوگل قرار گيرد بي شك مطمئن باشيد شما كارتان را درست انجام داده ايد و در حوزه اي كه تكاپو داريد بهترين هستيد.  آن موعد بايد تنها نگراني شما رساندن به موقع محصولات و يا خدمات به كاربرانتان باشد . به عنوان مثال اگر شما يك وب سايتي را تاسيس كرده ايد كه در فروش عطر و ادكلن اتمام ميدهيد و از راه سايت خويش فروش نكوداشتن نداريد سئو براي شما بهترين گزينه است.
هرچقدر هم به نما و محتويات سايت خويش اهميت دهيد و هرچقدر خرج كنيد لغايت زماني كه سايت بدست كاربرانتان قابل نگريستن نباشد فايده اي نخواهد داشت. خيلي مهمه كه سايت شما براي يك انسان بهينه سازي شده باشد.
سئو يعني قوانين بهينه سازي سايت ها براي گوگل
تفاوت سئو و تبليغات اينترنتي در چيست؟با پروا به پيشرفتي كه موتور جستجوي گوگل در دنياي اينترنت داشته ،براي كسب در آمد از راه اينترنت بي گمان بايد در نتايج گوگل ديده شويد، براي ديده شدن در صفحات گوگل بدون بهينه سازي و سئوي وب سايتتان چندين گزينه خواهيد داشت كه به سنجش بين سئو و تبليغات اينترنتي خواهيم پرداخت:
تبليغات اينترنتي شامل بنر هاي تبليغاتي، پاپ آپ ها و تبليغات كليكي در گونه ها وب سايت ها.
چند مورد از تفاوت اصلي وسط سئوي سايت و تبليغات اينترنتي را عنوان مي كنيم:
هزينه ي سئو زياد به صرفه تر از خرج ي بسيار وزين تبليغات است.از روش سئو به راحتي برند سازي مي كنيد و از نظر شهرت پيشرفت خواهيد داشت ولي در تبليغات اينترنتي اين نوع نيست.در تبليغات اينترنتي ،تبليغات شما به عموم ملت نمايش داده مي شود اما پس از سئوي سايت تبليغات شما انحصاري به كاربراني كه تعقيب شما مي گردنند نمايش داده مي شود.الكساي سايت بعد از سئو به شدت ذيل مي آيد و اين مورد مايه جلب اعتماد كاربران سايت شما خواهد بود.پس از سئو شدامد سايت به چهره سودمند و هدفمند بالا مي روند و مي توانيد فروش خوبي داشته باشيد.اعضاي تارنما شما بعد از سئو بالا مي رود اين در صورتي است كه سئوي خويش را روي واژه ها كاملا منظور اتمام ديتا باشيد.تفاوت سئو و تبليغات گوگل در چيست؟سئو نتايج ارگانيك گوگل را تحت تاثير قرار مي دهد،  اما تبليغات گوگل نتايج (paid) يا همان پولي را به شما وابستگي مي دهد ، با اين نوع تبليغات مي توانيد به صفحه نخست را ه پيدا كنيد و بابت نمايش تبليغ خويش هيچ پولي هم پرداخت نخواهيد كرد اما بابت هر يك كليك كه كاربر بر روي لينك شما اتمام مي دهد به گوگل پول پرداخت مي كنيد. براي سئو بايد تارنما خود را بهينه سازي كنيد و به استاندارد هاي گوگل تقريبا  شويد سپس مي توانيد در نتايج طبيعي گوگل پيمان گرفته و در آن جايگاه بدون پرداخت خرج باقي بمانيد.
خدمات سئو براي يك وب سايت مشمول چيست؟لازمه هاي بهينه سازي يك تارنما شامل اين موارد مي باشد:
توليد درونمايه ي خوب ،سئوي تكنيكال ، سوشيال سيگنال و بروز رساني شبكه هاي اجتماعي، لينك بيلدينگ خارجي و دروني 
سئو مجاني چيست و آيا واقعا مي شود رايگان سئو شد؟عمليات بهينه سازي و سئوي يك وب سايت دربرگيرنده مجموعه اي از نزاكت هاي تكنيكال سئو است، فرآوري محتوا ، بروز رساني شبكه هاي اجتماعي و برپايي سوشيال سيگنال ها ، برگزيدن هاست پسنديده و ... مي باشد.
لينك سازي هاي دروني و خارجي و دوست داشتني كردن يك سايت در اينترنت كاره خيلي ساده اي نيست و بايد براي بدست آوردن اين جايگاه نيازمند نزاكت و سعي زيادي خواهيد بود. ولي اتمام و يادگيري تمام اين موارد شغل خيلي سختي نيست و قطعا با تعليم هاي سئو مي توانيد فعاليت خودتان را شروع كنيد.
قيمت سئوي يك تارنما و يا يك واژه كليدي چگونه برآورد مي شود؟باتوجه به حجم عمليات بهينه سازي و سئومورد احتياج يك سايت نسبت به ميزان رقابت و سختي واژه ها آن وب سايت. به زبان ساده تر با در نظر اخذ رقبا و تكاپو بر روي آن واژه كليدي با استفاده از چند دست موزه ساده براي سنجش و شمار جستجوي يك كلمه مي توانيم به سختي آن پي ببريم و با پروا به احصاء و ارقام توسط آمده هزينه و سررسيد مناسب را اعلام كنيم.
تفاوت SEO و SEM در چيست؟ Seo بخشي از SEM است:  SEM مخفف Search Engine Marketing به معني بازاريابي از راه موتور هاي جستجو گر مي باشد كه شامل بهينه سازي سايت در شبكه هاي اجتماعي ، بهينه سازي سايت در گوگل، ماركتينگ و تبليغات در گوگل ، بهينه سازي پارامتر ها متا ها و عناوين سايت، بهينه سازي ساختار سايت ،تحليل و بررسي در آمارگرفتن سايت و...  است.
 
سئو و تفاوت آن با تبليغات

به عنوان نمونه براي اينكه بتوانيد امتحان كنيد كه الي چه كران مي تواند سئو براي شما سودمند باشد كافيست از تبليغات Google Adwords كاربرد نمائيد كه به شما كمك مي كند بازخورد و نتيجه ي راستين را به طور واضح ببينيد.
Google Adwords چيست؟ Google Adwords  شامل تبليغات شما در سايت گوگل مي شود : اين سرويس كه بدست گوگل ارائه شده  اين امكان را به شما مي دهد كه سايت شما بدست  تمام كاربراني كه در پهنه ي فعاليت شما جستجو مي كنند ديده شود.

اين بهترين راه مقايسه اين سوژه خواهد بود كه شما چقدر مي توانيد فروش بالاتري در آن جايگاه داشته باشيد.شايد براي شما اين سوال قبل آمده كه اين سرويس در سئو هم تاثير خواهد  به كارگيري اين سرويس اهميت اين موضوع را براي صاحبان سايت 
اگر شما گوگل بوديد چطور رفتار مي كرديد؟اگر شما گوگل بوديد و در نتايج فقط 10 گزينه داشتيد كه مي توانستيد كاربر خويش را خوشنود نگه داريد ، چه پيشه مي كرديد؟آيا سايتي را گزينش مي كرديد كه سئوي بهتري دارد؟ يا سايتي را كه از نظر كاربران سايت بهتري است و كاربر به راستي به آن احتياج دارد؟
جواب اين سوال بسيار ساده است گوگل سايتي را انتخاب مي كند كه كاربر به آن بيچارگي دارد تا بتواند رضايتش را جلب كند. براي سپريدن اين شغل و گزينش بهترين سايت از وسط سايرين براي نمايش در صفحه ي اول نتايج ،قوانيني از سمت گوگل لحاظ شده است كه اگر اميد رسيدن به صفحه اول را داريد بايد اين قوانين را مو به مو رعايت كنيد. هرچه كه به صفحه اول نتايج تقريبا  تر شويد اين رقابت سخت تر ورقيب ها قوي تر خواهند شد.
گوگل زياد سعي مي كند كه فريب نخورد و سايت شما را مدام از هر نظر باره مقايسه پيمان ميدهد
 آيا برند سازي در سئو اهميت دارد؟برند سازي در سئو نه فقط اهميت بالايي دارد ،بلكه به راحتي مي طاقت گفت برند سازي تنها با سئو سپريدن ميشود. مدير وب به همين شكل از راه برند سازي بدست سئو به ترقي بسيار قابل توجهي دست يافته است. پس به طور قطع اين موضوع در سئوي يك سايت اهميت فوقاني خواهد داشت.
پس از سئو چه افرادي وارد تارنما من مي شوند؟مشتريان شما هدفمند هستند: به عنوان نمونه فردي كه درگوگل جستجو ميكند سوداگري اينترنتي و وارد سايت مديروب مي شود 90% مشتري اين سايت خواهد شد. لازم به ذكر است تنها سئوي سايت باعث جذب مشتري و ايجاد شدامد كارساز نخواهد بود ،اگر محتواي جذابي داشته باشيد و كلمات كليدي مناسبي را گزينش نمائيد مي توانيد اين درصد را بالاتر هم ببريد. خرج هاي سنگيني كه براي تبليغات و ديده شدن سايت خويش پرداخت مي كنيد بسيار كاهش پيدا مي كند.مي توانيد با برپايي اين ترافيك در سايت خود ،حجم مشتريان خويش را به قدري بالا ببريد كه  شما باشيد كه تصميم ميگيريد به كدام مشتري اجناستان را بفروشيد.
اصطلاحات رايج در سئو:SEO:(search engine optimization) بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو ، سئوي سايت است. 
HEO:(Human Experience Optimization)  بهينه سازي سايت براي كاربر را مي گويند يعني ظاهر سايت شما براي كاربر مناسب باشد و دچار سردرگمي نشود. در سال 2017 سئوي معنايي بوجود آمده است، يعني گوگل درباره سئوي معنايي گفتگو مي كندو به تعقيب مفهوم مي گردد ،گوگل ربات هايش را طوري تربيت مي كند كه مفهوم را از حيث يك كاربر فهم كند يعني اگر سايت شما از حيث يك كاربر بهينه باشد از حيث گوگل نيز بهينه است.  اگر در سايت خويش عكس و نما قشنگي داشته باشيد و هم چنين بهHEO اهميت زيادي ديتا باشيد مايه مي شود كه كاربر در سايت شما دريافتن بهتري داشته باشد و زمان اكثريت در سايت بماند. خيلي مهمه كه سايت شما براي يك انسان بهينه سازي شده باشد.
SMO:(Social Media Optimization) بهينه سازي سايت از طريق شبكه هاي اجتماعي SMO است. به اين معني كه شما شبكه هاي اجتماعي خودتان را ايجاد كنيد از رابطه ها و  سيگنال هاي پسنديده كاربرد كنيد و سعي كنيد معروف شويد.  زماني كه مي گوييم در در سئوي سايت سوشيال ماركتينگ اهميت بالايي دارد هدف همان سوشيال سيگنال است. 
سئو با بهينه سازي شبكه هاي اجتماعي
 
(Social Signal):به سيگنال هاي شبكه هاي اجتماعي مي گويند ، به اين معني كه گوگل بررسي مي كند به عنوان مثال يك وب سايتي در سوشيال فيسبوك چند تالايك و كامنت دارد و چند استجابت اخذ كرده است نه اينكه چند لغايت Friend دارد. اين به طور ناچيز سوشيال سيگنال است كه به صورت دستي هم قابل اجرا مي باشد.
SEM:(Search Engine Marketing)   بازاريابي از طريق بستر موتور هاي جستجوگر مي باشد كه مي توان براي فهم بهتر گفت سئو و تبليغات Google Adwords  بخشي از SEM هستند. 
بهينه سازي سايت در شبكه هاي اجتماعي بهينه سازي سايت در گوگلبهينه سازي سايت در تبليغات و ماركتينگ از طريق Google Adwords 
SMM:(Social Media Marketing)  بازاريابي و ماركتينگ در شبكه هاي اجتماعي است ، همگي تكاپو هايي كه در شبكه هاي اجتماعي خود انجام مي دهيد كه باعث بيشتر ديده شدن و جذب كاربر مي شود SSM ميده ميشود. تبليغاتي مثل فيسبوك ، توييتر ، لينكدين و يوتيوب. 
PPC:(Pay Per Click) پرداخت به ازاي هر كليك  PPC  است ، در واقع نوعي تبليغات است كه پرداخت بر پاي بست، مدت سررسيد تبليغ  مشخص نمي شود و بازه زماني كه تبليغ شما هستي دارد مي تواند نامحدود باشد. شما بابت  هر كليكي كه كاربر روي تبليغ شما مي كند هزينه پرداخت مي كنيد. مثال هاي ايراني تبليغات كليكي صباويژن و كليك ياب هستند كه شما به ازاي هر كليك پول پرداخت مي كنيد و نيرومند ترين تبليغات كليكي در دنيا سايت Adwords است كه براي گوگل پيشه ميكند.
SERP:(Search Engine Result Page) صفحه اي كه به عنوان نتيجه ي جستجو در گوگل مشاهده مي كنيد. به طور كلي م
سئو يعني رسيدن به صفحات نخست در serp گوگل
UI:(User Interface)  ظاهري از سايت كه كاربر با آن در پيوستگي است. ترجيحا ظاهري زيبا و قابل فهم تا كاربر به راحتي به تمام نقاط سايت دسترسي داشته باشد سمتي كه كاربر با آن در بستگي است 
UX :(User Experience) به تجربه اي كه كاربر در وب سايت شما كسب مي كند UX مي گويند. اگر براي صريح شدن اين جستار بخواهيم مثال واضح تري ذكر كنيم مي توانيم سايت ديجي كالا را نمونه بزنيم. حس خوبي كه شما در سايت ديجي كالا داريد و اينكه مي توانيد به راحتي خريد كنيد مثال اي واضح از اين تجربه ي كاربر مي باشد.
Landing Page:لندينگ پيج صفحه اي است كه ما آن را آماده و طراحي ميكنيم الي پس از آنكه سايت را سئو كرديم كاربر وارد آن صفحه يا همان لندينگ پيج ما شود. اگر به صورت پيشه بخواهيم يك سايت را سئو كنيم براي هر كلمه يك صفحه لندينگ ايجاد مي كنيم. از صفحات لندينگ براي تبليغات هم استفاده مي شود مثلا برخي مواقع نياز است يك صفحه لندينگ برپايي كرده و روي آن تبليغات گوگل را فعال كنيم.
Keyword :كلماتي هستند كه براي سئوي تارنما روي آن واژه ها ويژه برگزيدن مي شوند. به عنوان مثال مي توان گفت همان كلماتي هستند كه اخ داريد زماني كه جستجو مي شوند سايت شما در صفحه نخست نتايج نما شود. لازم به بيان است اين واژه ها در صورتي مي توانند مفيد باشند كه با تحليل و رسيدگي و متناسب با حوزه كار و جنبش شما برگزيدن شده باشند.
On Page Seo:مجموعي از عملياتي كه براي سئوي سايت روي سايت و تو سايت انجام ميشود مانند: فرآوري درونمايه ، لينك سازي هاي داخلي، كار و جنبش هاي متنوع در سايت مي باشد.
Off Page Seo :مجموعي از عملياتي كه براي سئوي سايت خارج از سايت سپريدن ميشود مانند: لينك بيلدينگ و سوشيال سيگنال ها مي باشد.
Heading Tag: تگ هاي تيتر هستند. كه از h1 لغايت h6 را تگ هدينگ مي نامند. پيش درآمد تگ h1 داراي اهميت مي باشد و پس متعلق به دومين تگ هدينگ كه ربات هاي گوگل مي خوانند تگ h2 است وبه همين ترتيب تا h6 پيوستگي دارد. تگ هاي هدينگ خوانايي صفحات را زياد مي كند. لازم به ذكر است كاربر ها نيز همانند ربات هاي گوگل پيش درآمد تگ هاي هدينگ را مي خوانند و اگر عنوان هاي جذابي داشت به خواندن پيوستگي ي نوشتار مي پردازند و اين سوژه در ux خوب سايت كارايي بي اندازه اي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.