طراحي سايت شركتي چيست؟

۷۸ بازديد ۰ نظر

طراحي سايت شركتي ، مهم ترين گام بازاريابي بازاريابي احد از مهم ترين ستون ها رونق يك سوداگري است. در اين عصر، مهم ترين افزار تبليغ وسط افراد، اينترنت و فضاي مجازي مي باشد.  براي داشتن يك پايگاه چيره دست معتبر در اينترنت مي بايست اقدام به طراحي سايت شركتي كرد. اين فرمايش توسط شركت طراحي سايت به بهينه ترين و ايده آل ترين شكل شدني سپريدن مي گيرد.
طراحي سايت شركتي يك سايت خوب طراحي سايت شركتي در تهران چه ويژگي هايي دارد؟يك سايت خوب چگونه مي تواند كاربران را به خود جذب كرده و آن ها را تبديل به مشتري كند؟‌ و از كجا مي طاقت فهميد كه وب سايتي كه داريم خوب است يا خير؟

از تارنما جهت آموزش و بالا بردن اطلاعات مشتريان، جذب بازديد كننده و مخاطبين اغلب و فروش محصولات و سرويس كاربرد مي شود. منظور پاياني و اصلي هر وب سايت تبديل بازديدكنندگان به موقعيت هاي پسنديده بازاريابي و در پايان خريدار و مشتري است.
وب سايت چيست و چرا به آن دربايستن داريم؟اين مطلب حد براي شما سودمند خواهد بود. براي آگاهانيدن متعلق به بر روي دكمه زير كليك كنيد.
وب سايت چيستامكانات يك سايت حرفه ايچيزي كه باعث تمايز يك سايت شركتي با ساير سايت ها مي گردد، امكانات آن مي باشد. بيننده سايت شركتي بايد بتواند به تمام توقعاتي كه از سايت يك شركت دارد برسد. به عنوان نمونه افرادي كه از سايت شركتي ديد مي كنند، منظور آشنايي با محصولات يا خدمات آن شركت و يا ارتباط با آن و عواملش را دارند.
در برخي موارد هم گاهي سوال فرد سبب مي شود فرد از سايت بازديد كند. در اين قسمت امكانات يك سايت شركتي را معرفي مي كنيم:
صفحه در ارتباط با ما۱- صفحه درباره ما صفحه در ارتباط با ما در سايت گرد از صفحات مهم است كه به راستي شناسايي كسب و كار و خدمات شما و نيز شناسايي كادر قواي انساني را به عهده دارد.
۲- صفحه تماس با ما يكي از اهداف مهم سايت ها، رساندن بيننده از صفحات گوناگون به صفحه تماس با كمپاني مي باشد. بدين صورت است كه بازديدكننده سايت تبديل به مشتري مي شود. بعد رسيدن به آن بايد راحت و قابل هضم باشد.
۳- بخش مشاوره آنلاين بخش مشاوره آنلاين، تقريبا  مهم ترين  بخش ارتباط با كاربر محسوب مي شود. به همين دليل مي بايست سوالات كاربر را در اسرع سررسيد و به بهترين شكل ممكن، استجابت داد.
۴- قسمت مقالات چه سايت فروشگاهي و چه سايت هايي كه خدمات خاصي ارائه مي دهند و بخصوص سايت پزشكي، بايد براي آگاهي اغلب بيننده درباره گويه خدماتي خود، مطالبي ارائه دهند. اين مطالب در قالب مقاله به نمايش در مي آيد. لذا از اين تقسيم نبايد غافل بود.
۵- معرفي محصولات ( براي سايت فروشگاهي)مهم ترين تقسيم براي سايت فروشگاهي همين دسته است. در سايت فروشگاهي عكس محصولات، همانند ويترين مغازه است. بعد مي بايست بهترين محصولات، با بهترين كيفيت عكس و دقيقترين جزئيات به نمايش گذاشته شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.